Prowincjałki fragmenty

Dlaczego jednak nieznajomy amator prowincjałki fragmentów został skierowany do tej, a nie innej notki, doprawdy nie wiem. Może dlatego, że owa notka zaczynała się od fragmentującego akapitu: Człowiek jest istotą opieczętowaną na wiele sposobów. To kupka materii, zbiór pierwiastków, który został ostemplowany kodem życia. Ta pieczęć życia zorganizowała grudkę materii w sensowną całość, czyniąc z niej żywy organizm. [Wysłuchane modlitwy]

Tekstu, który po tym wprowadzeniu następował, nigdy jednak nie nazwałabym ciekawą historią rodzinną z fantazją, co mogły sugerować kolejne słowa kluczowe kierujące do niego. Współczuję też dziecku, które w ramach odrabiania pracy domowej z religii (co chciałbyś osiągnąć w klasie 4 w modlitwie) trafiło na tę właśnie notkę.


PIERWSZY STOPIEŃ DO PIEKŁA

A oto inne ciekawe słowa kluczowe, które wyczytałam z raportu Google Analytics dla mojego bloga za półroczny okres, gdy jego druga edycja odpoczywała ode mnie, a ja od niej. W tym czasie ktoś, kto bardzo chciał długie bajki i całe o żony treść, musiał zadowolić się wspomnieniem o babci autorki bloga [Maria, żona Piotra]. Z kolei pytanie innej osoby o to, czy klerycy się onanizują, okazało się całkiem nie na temat i wylądowało w jakimś nieistniejącym już komentarzu, prawdopodobnie też nie na temat.

Ciarki mnie jednak przeszły, gdy dowiedziałam się z raportu, że ktoś trafił do mnie, żeby sobie poczytać, jak to kobieta podpisuje pakt z diabłem [Wysłuchane modlitwy. Struna], ale już meble kuchenne kredensiki wprawiły mnie w lepszy nastrój. Nie wiem jednak, czy również autora tych słów, gdy poczytał sobie o meblach w moim rozbitym rodzinnym domu [Tajemnice rodzinne. Bolesne].


STRUNA POPRZECZNA

Ten, kto szukał rady na temat napady wściekłości jak zapanować, trafił bardzo dobrze, i z doświadczeń autorki bloga mógł w pełni skorzystać [Tajemnice rodzinne. Chwalebne]. O innych doświadczeniach autorki, których w słowach kluczowych nie zabrakło, nie będę się tutaj rozwodzić, bo i po co. Powiem tylko, że hasło cierpienie powtarzało się dość często.

Poszukiwacze doznań literackich (opowiadania erotyczne starsza kuzynka oraz porwana uwięziona gwałcona dziewczyna opowiadanie) z zaproponowanej lektury [Wysłuchane modlitwy. Cierń] mogli dowiedzieć się czegoś nowego w interesującej ich dziedzinie. Natomiast do haseł, których zupełnie nie zrozumiałam należy: struna poprzeczna ile % ludzi ma.


LUDZIE LISTY PISZĄ

Największym zaskoczeniem było dla mnie to, że słowami kluczowymi, które przyprowadziły do mojego bloga największą liczbę osób, były te, które zawierały wyraz miłość, odmieniany przez wszystkie przypadki. Większość z nich stanowiła prośbę o podanie wzoru listu miłosnego, a wszystkie prowadziły do notki o takim tytule, w której zamieściłam swój list sprzed ponad trzydziestu lat adresowany do rodziców [List miłosny].


DO TRZECH RAZY SZTUKA

Inspirację do powyższej notki stanowił tekst Jacka Jareckiego sprzed ośmiu miesięcy, w którym zachęcał do zainteresowania się słowami kluczowymi, na podstawie których ludzie trafiają na nasze blogi. Zainteresowałam się, a wyniki mego zainteresowania przedstawiłam powyżej, częściowo w związku z zakończeniem porządkowania kopii dwóch poprzednich edycji mojego bloga.

rzeczy pierwsze i rzeczy drugie wraz z komentarzami zostały zarchiwizowane jak należy, a ja mogę przejść do rzeczy trzecich, które mają stanowić rodzaj remanentu z tekstów, które istniały we mnie od dawna, ale nie miały okazji do ujrzenia światła dziennego.


04.01.2010


.